Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin laskutuksesta, ehdoista ja toimituksesta.

Kuinka voin seurata lähetystäni?

Kun lähetämme tilauksesi, saat sähköpostiisi seurantalinkin, jolla voit seurata pakettiasi. Seurantalinkin avulla voit tarkistaa pakettisi tilan ja sijainnin. Kun pakettisi saapuu noutopisteeseen, saat ilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostilla tai kirjeellä. Jos pakettisi on saapunut, mutta et ole saanut ilmoitusta, voit aina noutaa sen lähetyksessä ilmoitetun lähetystunnuksen avulla. Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen, pakettisi toimitetaan suoraan kotiisi.

Mistä löydän laskuni?

Laskusi lähetetään sähköpostiisi 1-3 päivää ostoksen jälkeen. Jos et löydä laskuasi, voit kirjautua sisään Klarnaan nähdäksesi laskusi.

Mikä golfpallo sopii minulle parhaiten?

Meillä on hyödyllinen ja yksinkertainen opas, joka auttaa sinua löytämään oikean golfpallon. Tutustu siihen vapaasti täällä.
paymentTilaus ja Maksaminen

Kuinka voin tehdä tilauksen teiltä?

Siirry tuotesivulle, klikkaa 'Lisää ostoskoriin' tuotesivulla ja siirry sen jälkeen kassalle. Kassalla syötä henkilötietosi ja valitse toimitustapa. Klikkaa sen jälkeen 'vihreää painiketta ja viimeistele tilauksesi. Tilauksen valmistuttua saat tilausvahvistuksen sähköpostitse.

Mistä löydän laskuni?

Laskusi lähetetään sähköpostiisi 1-3 päivää ostoksen jälkeen. Jos et löydä laskuasi, voit kirjautua sisään Klarnaan nähdäksesi laskusi.

Mitä maksutapoja on saatavilla?

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutapoina luottokortin, laskun (14 päivää), pankkisiirron ja osamaksun. Hyväksymme myös PayPal-maksut.

Mitkä ovat toimituskulut?

Toimituskulut ovat 6,90 € alle 99 € tilauksille. Yli 99 € tilauksilla on aina ilmainen toimitus.

Voinko muuttaa tilaustani?

Jos emme ole vielä lähettäneet tilaustasi, voimme aina tehdä muutoksia. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Tilauksen tekemisen jälkeen sinun pitäisi aina saada tilausvahvistus sähköpostiisi. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se voi johtua väärin syötetystä sähköpostiosoitteesta. Tarkista myös roskapostikansiosi, sillä joskus sähköpostit päätyvät sinne. Jos et silti löydä sitä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin.
local_shippingToimitus

Milloin pakettini lähetetään?

Kaikki arkipäivisin ennen klo 12:00 tehdyt tilaukset lähetetään aina samana päivänä. Iltapäivällä, illalla tai viikonloppuna tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.

Mikä on toimitusaika?

Toimitusaika on yleensä 2-3 arkipäivää.

Kuinka voin seurata lähetystäni?

Kun lähetämme tilauksesi, saat sähköpostiisi seurantalinkin, jolla voit seurata pakettiasi. Seurantalinkin avulla voit tarkistaa pakettisi tilan ja sijainnin. Kun pakettisi saapuu noutopisteeseen, saat ilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostilla tai kirjeellä. Jos pakettisi on saapunut, mutta et ole saanut ilmoitusta, voit aina noutaa sen lähetyksessä ilmoitetun lähetystunnuksen avulla. Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen, pakettisi toimitetaan suoraan kotiisi.

En ole saanut pakettiani.

Aloita tarkistamalla sähköpostisi. Oletko saanut sähköpostin, joka mahdollistaa pakettisi seuraamisen? Jos olet saanut sähköpostin, voit seurata pakettiasi ja nähdä, missä se on. Jos pakettisi on saapunut noutopisteeseen, mutta et ole saanut ilmoitusta, voit noutaa sen lähetyksessä ilmoitetun lähetystunnuksen avulla. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen etkä ole saanut pakettiasi 3 päivän kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pakettini on palautettu teille.

Jos pakettia ei noudeta noutopisteestä 14 päivän kuluessa saapumisesta, se palautetaan meille. Palautuksesta voidaan periä maksuja, jotka kattavat sekä meno- että paluulähetyksen kulut sekä lähetyksen käsittelyn. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.
sentiment_satisfied_altAvoin kauppa

Mitä 90 päivän palautusoikeus tarkoittaa?

Tarjoamme sinulle 90 päivän palautusoikeuden, eikä sinun tarvitse maksaa mitään tuotteen palauttamisesta meille. Me kustannamme palautuksen toimituskulut. Tuotteen on oltava palautettaessa olennaisesti muuttumattomassa kunnossa, muutoin peruutusoikeutta ei sovelleta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.

Koskeeko palautusoikeus, jos pakkaus on avattu?

Palautusoikeus koskee, vaikka pakkaus olisi avattu. Jos huomaat ongelman meiltä ostamassasi tuotteessa, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka voin palauttaa tuotteen?

Jos haluat palauttaa tuotteen, meidän on lähetettävä sinulle palautustarra. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.

Kuinka voin tehdä valituksen tuotteesta?

Viallisesta tai vahingoittuneesta tuotteesta on ilmoitettava 14 päivän kuluessa. Tuote on palautettava olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.
help_outlineMuut kysymykset

Mikä golfpallo on minulle paras?

Meillä on erittäin hyödyllinen ja yksinkertainen opas auttaaksemme sinua löytämään oikean golfpallon. Tutustu siihen vapaasti täällä.

Kuinka luokittelette golfpallonne?

Tutustu sivuumme, jossa selitetään, kuinka eri luokkamme on koostettu yksinkertaisella tavalla: Luokkiimme.

Tarvitsenko tilin ostoksille teiltä?

Et tarvitse tiliä meillä ostoksiin. Voit siirtyä suoraan kassalle luomatta tiliä. Tilin ainoa etu on, että voit tarkastella ostohistoriaasi.

Miksi en pääse kirjautumaan tililleni?

Kaikki ennen vuotta 2020 luodut tilit eivät enää toimi. Suosittelemme luomaan uuden tilin tai tekemään ostoksia vieras-tilassa ostoskorissa. Jos loit tilisi vuonna 2020 tai sen jälkeen, mutta et pääse kirjautumaan, se voi johtua väärästä kirjautumistiedosta.

Ostatteko golfpalloja yksityishenkilöiltä?

Ostamme golfpalloja yksityishenkilöiltä, jotka keräävät palloja. Ota rohkeasti yhteyttä, jos olet kiinnostunut myymään palloja meille, niin voimme keskustella lisää.

Onko teillä fyysinen myymälä?

Jos haluat tehdä ostoksia suoraan meiltä, voit vierailla varastossamme Vårgårdassa, Ruotsissa. Aukioloaikamme ovat arkisin klo 07:00 - 14:00.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

asiakaspalvelu@njgolf.fi

Vastaamme 24 tunnin sisällä (Arkipäivät)

+46 322-30 02 68

Arkisin: 07:00 - 14:00